Translate

zaterdag 24 augustus 2013

Dagje Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch

Eindelijk weer eens een berichtje van mij hier. Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de reacties op mijn kaarten. Altijd zo leuk om te lezen hoe anderen m'n kaarten vinden.

Gisteren ben ik met een collega naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch geweest. Heel gezellig en het was gelukkig niet zo heel erg druk, waardoor je goed overal kon kijken. Uiteraard weer leuke spulletjes gevonden, hier een impressie van wat ik gekocht heb.

De stempels van Yvonne Creations kreeg ik overigens kado. Had 2 bonnen uit het Hobbyjournaal geknipt en ingeleverd en mocht kiezen uit 3 verschillende stempels. Aangezien ik nog niet echt goed in m'n tekststempels zit, heb ik voor deze gekozen. Daarnaast redelijk wat bloemen gekocht, een mooie achtergrond stempel met tekst en vlinders, een kleine papiersnijder (wat al een tijdje op m'n verlanglijstje stond) en nog wat andere dingen. Goed geslaagd mag ik wel zeggen.

Tevens heb ik afgelopen week lekker vrij gehad. Duizenden plannen in m'n hoofd om kaarten te maken etc............helaas vrij weinig uit m'n handen gekomen. Het lijkt soms wel dat op het moment je echt de tijd hebt, de inspiratie ontbreekt. Had nog wel een patroontje liggen om te borduren voor een challenge bij Fadengrafik en die heb ik ook uiteindelijk gemaakt.

Het patroon is geborduurd met Mettler silk-finish 9857 en madeira 1126 en  1306. De border achter het plaatje heb ik met een Martha Stewart pons (doily lace) gemaakt en het plaatje is van Morehead. Verder afgewerkt met witte kraaltjes.
Met dit kaartje wil ik meedoen aan


Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

8 opmerkingen:

  1. hallo Monique
    wat een leuke dingen heb je gekocht.je kunt dus weer even voor uit.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Monique
    wat een leuke dingen heb je gekocht.
    je kunt weer even voor uit.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique
    Ik ben vandaag in den Bosch geweest naar de Knotsgekke kaarten dagen, het was nu wel druk en vooral erg warm, jij hebt ook mooie hobbyspulletjes gekocht, ik ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken.
    Nu je kaart, die is prachtig, mooi geborduurd met het patroon van Sandra, dank je wel voor het meedoen aan de challenge van de Fadengrafik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ene ganz zauberhafte Karte hast du gestaltet. Vielen Dank für deine Teilnahme an der Challenge
    Lg nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique, wat een prachtige kaart en lief plaatje! Leuk dat je meedoet bij de Fadengrafik. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deine Karte ist so süß geworden.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme an der 45. Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Monique
    Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van de Fadengrafik.
    Lieve groetjes
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen