Translate

maandag 12 augustus 2013

Nog 2 kaartjes

Ik had vorige week nog 2 andere kaartjes gemaakt, maar ook nog niet geplaatst hier. De eerste is een geborduurd kerstkaartje (ja ik weet het, had al eerder aangegeven dat ik daar even mee klaar was. Maarja, borduren blijft toch uiteindelijk wat ik het liefst doe).

Het patroon komt uit Hobbydols 71 (A Christmas Tale) en het 3D plaatje komt uit de bijbehorende knipvelposter. Helaas ben ik vergeten om de kleuren van het garen te noteren, dus dat weet ik niet meer. Verder afgewerkt met goudkleurige kralen en groene stickers en een hoekpons. De mal achter het plaatje is overigens van Nellie Snellen (MFD035 Round) en het papier wat daarvoor gebruikt is, is van Forever Friends (FFS160106).

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge bij:

Het 2e kaartje is eigenlijk een simpel knip en plak kaartje uit Mijn Hobbykaart.

In principe zit daar altijd alles al in het blad en hoef je alleen zelf wat karton te gebruiken. Bij deze kaart heb ik nog wel zelf een stukje touw gebruikt voor het bordje "verhuisd!" en wat kant voor onder het dakje. Een simpel kaartje, maar vond hem wel erg lief om te zien (en eigenlijk ook wel leuk om te maken.

Groetjes, Monique

9 opmerkingen:

  1. LEUKE KAARTJES HOOR!

    iK HEB OOK NOG HEEL WAT BLADEN VAN MIJN HOBBYKAART IK DOE ER NIKS MEER MEE MAAR WIE WEET KOMT HET NOG EEN KEER VAN PAS.

    lIEFS JOLANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Monique
    wat een leuk vogelhuisje en de borduurkaart is prachtig
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique,
    2 hele MOOIE kaartjes.....ook het knip- en plakwerk-kaartje. Het borduurkaartje heeft wel mijn voorkeur.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Monique , wat een schattige kerstkaart, waarom laat je de kaart niet meedoen bij de challenge van de Fadengrafik, daar wordt een geborduurde kerstkaart gevraagd.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Corrie, bedankt voor de tip. Heb zojuist dit kaartje geplaatst voor de challenge.

      Groetjes, Monique

      Verwijderen
  5. Wat heb je dit leuk gedaan. Heel mooi. 2 Schitterende kaart allebei heel verschillen maar allebei even mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique, Wat maak je prachtige borduurkaarten. Ik borduur zelf ook heel graag, ben gelijk je volger geworden, kan ik nog meer van je kaarten genieten ;) Groetjes, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal geweldig Monique, je kaart is prachtig, dank je wel voor het meedoen aan de challenge van de Fadengrafik, ik ga voor je duimen hoor, dat je random word uitgekozen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart :)
    Dank je wel voor je deelname aan de fadengrafik Challenge.

    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen