Translate

zondag 4 augustus 2013

Nog een paar kerstkaartjes

Afgelopen dagen heb ik nog een aantal kerstkaartjes gemaakt. Lijkt wel hoe hoger de temperaturen buiten zijn, hoe meer zin ik heb om dit soort kaarten te maken. Alle 3 de kaarten zijn geborduurd en de patronen komen uit Hobbydols 84 - Schitterend Kerstborduren van Sjaak van Went. Persoonlijk vind ik de patronen van Sjaak van Went altijd heel mooi en de plaatjes die erbij gebruikt worden (te verkrijgen via de bijbehorende hobbydolsposter of de losse knipvellen van Yvonne Creations) zijn ook zo schattig. De plaatjes van Yvonne Creations en Amy Design zijn toch wel mijn favoriet moet ik zeggen.

Maar goed, hier de kaartjes dan



Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

5 opmerkingen:

  1. hallo Monique
    prachtige borduurwerkjes
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, alle 3 prachtig geborduurd en leuke 3d plaatjes in het midden.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een MOOIE geborduurde kerstkaartjes zijn dit Monique.....vooral het eerste kaartje is PRACHTIG.
    Via, via kwam ik hier terecht en wil nog wel vaker terugkomen.
    Nog een fijne avond en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen