Translate

zaterdag 3 augustus 2013

Verjaardagskaart

Deze kaart had ik al een tijdje geleden gemaakt, maar aangezien hij voor m'n moeders verjaardag was, wilde ik hem pas plaatsen als ze de kaart gekregen had.

Aangezien m'n moeder gek van vogels is, werd het uiteraard een kaart met vogels. Het patroon komt uit hobbydols 80 (Vogels en vlinders van Betty de Groote-Greven) en het 3D plaatje komt van de bijbehorende hobbydolsposter. Welke kleuren ik gebruikt heb weet ik helaas niet meer, een aantal kleuren die in het boekje stonden en een aantal kleuren die bij het plaatje passen. De bloemen heb ik bewerkt met stickles en het achtergrondpapier komt uit een paper bloc van MD (Springtime). Met deze kaart wil ik meedoen met een challenge bij Een Hoop Inspiratie Borduurkaarten


M'n moeder vond de kaart schitterend. Ben heel benieuwd hoe jullie hem vinden.


6 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,ik ga je volgen, je maakt prachtige kaarten, deze is ook héél mooi geborduurd, je hebt dezelfde interesses als ik, borduren met kruissteek, daar ben ik ook gek op.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van het E.H.i borduurkaarten blog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique. Prachtige kaart. Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vindt hem ook schitterend hoor en bedankt om mee te doen met onze challenge bij E.H.I.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart en bedankt voor je deelname bij EHI borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen