Translate

maandag 12 augustus 2013

Vrolijk Kerstfeest

Allereerst wil ik graag m'n nieuwe volgers welkom heten. Leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben en mijn creaties leuk genoeg vinden om volger te worden.

Afgelopen weekend druk bezig geweest met een kaartje n.a.v. een challenge op Cristmas Challenges with sketches. Op zich vond ik de sketch niet heel ingewikkeld, maar was beetje inspiratieloos. Uiteindelijk toch tot dit kaartje gekomen

Het afdrukje is van MD (EC0135) en de tekst is ook van MD (CS0854). Afdrukje heb ik ingekleurd met m'n Faber Castell potloden. De rand en bol van de muts en de bolletjes aan de sjaal van de eekhoorn heb ik met embossingpoeder bestrooit (niet verhit, ondanks dat ik wel een heattool heb, vergeet ik dat eigenlijk steeds uit te proberen hahaha). Verder zijn de stroken designpapier uit een blok van Studio Light waar ook al wat glitters op verwerkt zat.

Met dit kaartje doe ik dus mee bij:

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Monique.. mooi hoor en wat leuk dat je meedoet met de challenge van CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje van een kerstkaart Monique, het stempel afdrukje vind ik schattig en mooi gekleurd.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kerstkaartje en een leuke stempel. Leuk dat je meedoet met de Challenge van kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje! Het afdrukje is zo lief en ook mooi papier. Het is helemaal af!
    Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen